tanyakönyvi kivonat

tanyakönyvi kivonat

Miska hazatér

vérző szívűek lapozzanak

2015. július 04. - zsanettrp

Miskát, aki 2014. június 30-án született Füzi első borjaként, valamikor februárban vágtuk le. A bőrét szerettem volna megőrizni (már ki is volt jelölve a helye a nappaliban), úgyhogy vágás után szépen besóztuk és elvittem Sellyére, ahol van egy volt bőrgyáros srác, ő szokta kikészíteni a szőrméinket (eddig csak birka volt). Végül csak mostanában lett készen vele, és 1-2 hete hoztam haza a Miskabundát. Mit mondhatnék: gyönyörű. Najó, még mindig telefont használok fényképezőgép helyett, bocsánat. De élőben tényleg szép.

fenykep1253.jpg

 

Persze a gyönyörű bocifej hiányzik róla. Emlékeztetőnek itt ez a kép.

fenykep0568.jpg

 

Szeretem ezeket az állatszőrméket. Nekem ez egy jó emlékezés, örülök, hogy velünk maradnak ilyen formában. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tanyakonyvikivonat.blog.hu/api/trackback/id/tr737595086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása