tanyakönyvi kivonat

tanyakönyvi kivonat

A hülye tehén esete a szögesdróttal

avagy BASSZUS

2015. április 08. - zsanettrp

Hogyan végződik egy tök jó nap tök szarul? Kell hozzá egy szögesdrót, egy szemtelen kecske és egy hülye tehén.

A kecske átbújt a drót alatt, a tehén pedig azt hitte, hogy majd ő lazán átlépi és utánamegy. Félúton aztán elakadt. Még jó, hogy a szomszéd otthon volt és rámtelefonált, különben ki tudja mikor veszem észre, miután ez lent van a birtok aljában. Az élet szép kihívása, amikor ott áll az ember lánya egy fennakadt tehénnel, se előre, se hátra. Nem mertem otthagyni sem, de nem volt nálam semmi eszköz. Hiába léptem a drótra, nem tudtam eléggé lenyomni. A telefonom szerencsére a zsebemben volt. Felhívtam a lányokat a házban, és bakfitty, azért mennyire jó, hogy azt mondom, hogy szaladjon le a csípőfogóval, és ő tudja, hogy mit kell hozni. Életiskola rulez. Úgyhogy jobb híján szétvágtam a drótot. Aztán megvizsgáltam a tehenet. A nagy számok alapján sikerült az egyik csöcsét úgy felrepesztenie, hogy folyik belőle a tej. Konkrétan ereszt a tehén. Elképzelésem nincs, hogy mi lesz ebből. Lemostam és belemártottam a seblezáró jódba. Kívánom magunknak a legjobbakat. 

Az a legviccesebb az egészben, hogy éppen egy bejegyzést farigcsáltam arról, hogy mennyire jó dolog tehenet tartani, amikor a szomszéd hívott...No comment.

És mindjárt egy következtetést is levonhatunk: nem a szögesdrót a jövő újta a legelő szakaszosításához...

A bejegyzés trackback címe:

https://tanyakonyvikivonat.blog.hu/api/trackback/id/tr207351248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása